Het coronavirus heeft de afgelopen periode voor veel onrust gezorgd. De wereldwijde uitbraak heeft ertoe geleid dat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), COVID-19 inmiddels heeft bestempeld als een pandemie. Ook in Nederland neemt dagelijks het aantal besmettingen toe.

Als organisatie waar veiligheid en gezondheid in de kern van ons DNA verankerd is, vinden wij het dan ook niet meer dan logisch om zelf maatregelen te treffen. De afgelopen weken hebben we de ontwikkelingen op nauwe voet gevolgd en de richtlijnen van het RIVM en de GGD opgevolgd. Na intern beraad, hebben wij besloten om met directe ingang:

  • Alle productspecialisten waar mogelijk vanuit huis te laten werken.
  • Alle serviceactiviteiten op locatie van de klant tot nader order uit te stellen.
  • Alle geplande trainingen en instructies tot nader order op te schorten.

Verder hebben wij extra maatregelen getroffen op het gebied van onderlinge werkafstand tussen collega’s, het verdelen van pauzemomenten, extra focus op hygiëne conform de gestelde richtlijnen en een zone gecreëerd voor onze logistieke ontvangstruimte. Klanten, leveranciers en koeriers zullen hier opgewacht worden door één van onze collega’s om vervolgens verder te worden geholpen.

We vragen van al onze relaties om eventuele afspraken te verplaatsen dan wel te laten plaatsvinden via videoconferencing (Skype, Zoom et cetera). Uw meetinstrumenten laten servicen en kalibreren kan nog steeds door deze naar ons toe te sturen. We hebben als organisatie extra voorraad genomen om u als klant te kunnen blijven bedienen. Ook voor verhuur en spoedopdrachten blijven wij bereikbaar.

Namens ons gehele team hopen we op uw begrip en proberen we op deze manier samen met alle bedrijven in Nederland ervoor te zorgen dat we de uitbraak van het COVID-19 virus kunnen indammen. We leven tevens mee met alle getroffenen en wensen deze veel sterkte toe.